torsdag 7 juni 2012

Big

Duschat och satt på mig en blommig sommarklänning! Jag är ingen sommarklänningsbrud egentligen. Det är därför det blir en sån kontrast.Men nu bär jag den med stolthet. Som du är klädd blir du hädd. Jag ska byta stil. Sluta gå runt med en trasig väska och slitna gympadojor. Kanske vara mer i helgjuten i stilen. Jag importerar kläder i stora storlekar från England när jag har peng. Beställer från Asos och Evans. Ja menar här i Sverige fryser ju modeindustrin verkligen ut tjockisarna genom att ta bort alla stora storlekar. Hm har bara 54. Jag har 56. Och vad vad vad förnedrande att man ska behöva gå till en särskild avdelning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.