fredag 2 mars 2012

Yes box alright!

Jag har fått en coach! Hon är jättebra och seriös. Vi träffades igår och pratade igenom hur vi ska lägga upp det. Så nu har jag börjat idag med den nya livsstilen och det känns superkul det här. Jag har fått en spark i baken! Min coach nappade på min lilla annons jag lade ut här på bloggen. Det är bra att bloggen kan fylla så många olika funktioner!

Det är svårt att gå ner i vikt helt själv. Man behöver lite stöd och uppbackning. Någon som ser ens svagheter och kommer med backup. Jag är skitglad över detta.

Jag ska börja göra matsedlar för vad jag ska äta och handla när jag är mätt och efter lista. Så ska jag träna lite lätt såhär i början. Ja det och mycket mer pratade vi om. Det bästa är att man har någon man kan kontakta när det känns motigt och svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.