fredag 30 mars 2012

Whoosh!

Yeah. Jag är klar med arbetsplanen till C-uppsatsen och den är iväg skickad till professorn. Jag tror jag skulle bli en bra journalist för jag kan verkligen passa deadlines nu för tiden. Men jag är för dåligt allmänbildad så det skulle inte gå. Jag håller mig till bloggandet. Det passar mig bra. Jag kan publicera fritt!!Douglas Adams som skrev Liftarens guide till Galaxen var urusel på att passa deadlines och sa alltid: "I love their whooshing sound." när det var över och han missade en deadline.

Jag är ledig idag. Det är lite trist väder men jag ska nog gå ut i varje fall. Laga en omelett till lunch. Kanske gå till Filmhuset och forska i bibblan. Imorgon är det Donna Scam men jag har inte skaffat biljett än. De stod om dom i tidningen. Häftigt! Jag har ju pratat i varje fall med en av tjejerna. Hon är trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.