lördag 25 juni 2011

Absenthe

Drack riktig abisinth igår och blev lite väck. Egentligen var det bara pyttelite men jag kände av det ändå. Vi var först på en båt där det spelades punk. Flera band uppträdde. Jag drack en massa shots. Det var på efterfesten som jag drack det gröna giftet. På båten så försökte jag desperat att hitta ett ragg men det var svårt. Sen kom jag  på att jag nog egentligen var better off alone. Vad ska jag med ett skabbigt fylleragg till? Been there done that (but lots of regrets) hihi. Sov bara typ en timme och jag gick till jobbet idag. Det var skitjobbigt och jag höll på att kräkas men jag klarade det. Jag har bestämt att jag inte ska gå ut så mycket. Ja, egentligen är det ju bra att träffa folk men man super ju och röker så förbannat mycket när man är ute.

Tror att när jag får uppleva äkta närhet så kommer jag bara att gråta.

1 kommentar:

  1. Absinthe is the shit, verkligen. Det behövs bara så lite för att det ska ta skruv. Men gott är det!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.