torsdag 27 februari 2014

Tuff tuff

Jag var i skolan idag. Det var skönt att äntligen komma i ett sammanhang och få göra något. Jag lånade tre böcker till min uppsats. Sen så blev jag bara för trött. Bråkade lite med pappa om ekonomin för jag går lite back varje månad så måste han hjälpa mig. Det ser inte ut som om jag ska ha god man ändå kanske senare. Att jag har slutat röka har ju gjort susen för ekonomin kan man väl säga ändå. Jag gjorde av med 100 spänn om dagen på cigaretter.


Vet inte om jag kommer fixa att skriva c uppsatsen. Jag får verkligen anstränga mig. Jag vill ju ha den klar. Idag mådde jag inte heller så bra men det blev bättre framåt kvällen. Måste kämpa varje dag med måendet.

1 kommentar:

  1. Du är jättestark som orkar iväg och göra saker även fast du inte mår så bra, superbra gjort. Jag minns i början när jag hade fått min diagnos och innan de hittat en medicinering som funkade, det var en himla kamp varenda jäkla dag. Upp och ner, då tyckte jag att ner var värst men nu vet jag att jag mått som sämst när jag varit hypomanisk. Kram Bea, kämpa på.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.