torsdag 20 februari 2014

Lite smått

Att jag har skaffat boendestöd ja det var ju hur bra som helst. Jag får verkligen en spark i baken så att jag kommer igång med städningen och dyl. De kommer två gånger i veckan. Man har två timmar då avsett för att ordna upp det man behöver hjälp med. Vi gör scheman i gmails kalender. Jättebra!

Idag var jag och fikade med E som jag kom i kontakt med faktiskt genom denna bloggen. Jag är jätteglad över att få lära känna henne lite. Vi har som gemensamt intresse att vi båda gillar att skriva. Hon berättade att hon skrivit en roman på flera hundra sidor som tyvärr ej blivit utgiven än men man får se. Eller så kanske hon publicerar en annan bok.  Jag har kommit på att jag tycker att det är roligast att skriva. Ja det måste vara det bästa jag vet. Att skriva. jag behöver egentligen inte tvinga mig till något utan det bara kommer.

På lördag ska jag gå på fest och jag tänkte göra whiskey sour. Det är min paraddrink. Det är så gott. Jag köpte Maker's Mark. Jag ska ha på mig en lila klänning med glitter och så tänkte jag fixa håret också. Kul att träffa lite folk.



1 kommentar:

  1. Hmm är det verkligen så smart att ta en drink? Om jag har förstått denna blogg rätt så blev du sjuk förra gången efter att ha druckit.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.