måndag 24 februari 2014

Rökfri

Festen var kul men jag drog mig undan lite märkte jag. Jag orkade inte vara så social och trevlig så jag satt mest för mig själv. Sen kom grannarna och klagade också flera ggr. Men det var ju ändå lördag jag menar give me a break.


Nu har jag slutat röka igen faktiskt. Så ni får hålla tummarna att jag klarar det nu. Sist var jag ju rökfri i ett och ett halvt år. Så jag borde klara det. Jag slutar av uppenbara givna anledningar som bättre hälsa och ekonomi t ex.


Blir roligare att träna när man inte röker också.


Den nattliga terrorn upphör inte. Jag drömmer så extremt hemska mardrömmar om nätterna så att det inte är klokt. Jag tänkte att det kanske kunde ha ett samband med rökningen eftersom jag rökte så extremt mycket så tänkte jag att sömnen kunde påverkas. Men det är ingen skillnad nu när jag inte röker.


Märkligt. När jag varit rökfri i ett år tänkte jag bjuda mig själv på en resa till Berlin. Det borde jag ha råd med när jag inte rökt,

2 kommentarer:

  1. Men fy vad jobbigt med mardrömmarna, jag lider med dig. Hoppas att det är någonting som ändå går över och det snart.
    Jag hejar på dig, du kan klara dig utan cigaretterna!

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades sluta med hjälp av läkemedlet Zyban. Finns att köpas på antingen apoteket eller diverse olika online apotek såsom APO101. Här finns en direktlänk till sidan där jag beställde ifrån.

    http://www.apo101.net/sluta_roka

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.