lördag 1 februari 2014

Resa

Min moster var här idag. Hon hade en onepiece på sig. Hon passade bra i den. Själv skulle man se ut som Barbapappa i en sån mundering. Hon har jobbat som flygvärdinna och berättade lite om var hon har varit i världen. Jag har inte rest så mycket. Jag har varit i Europa och i USA. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka till USA. Jag gillar det landet. Amerikanarna är så härliga ganska kaxiga och med jordens bästa självförtroende för det mesta. Jag såg ett avsnitt av Dr Phil en gång då det handlade om några amerikaner som inte hade bra självkänsla. Publiken blev bara helt upprörd och kunde inte fatta att de inte tyckte att de var bäst också. Man får ju bara inte ha dålig självkänsla i USA. Jag känner mig ensam vill prata med nån snygg kille. Var ska man finna en sådan? Kanske bäst att inte leta. Det kommer väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.