onsdag 26 februari 2014

Igår mådde jag dåligt igen och låg och grät. Men sen framåt natten släppte det och jag drömde inga vidare mardrömmar. Jag rökte så mycket förut. Nästan två paket om dagen. Det kanske  hade med rökningen att göra att jag mådde dåligt av abstinens. Jag vet inte men jag ska till psykstället och prata idag i varje fall så då kan jag framföra mina funderingar. Måste få en läkartid också.

När jag tänker efter känns det som om jag har mått dåligt mer eller mindre i 20 års tid. Jag vet inte vad den ultimata lösningen är om jag visste det vore jag lycklig.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart! Ge inte upp! Det är väl egentligen inte så konstigt att du måste få reagera på senaste tidens händelser! Det är nog sunt. Du verkar vara en så begåvad person! Hoppas du skriver din roman nån dag.

    SvaraRadera
  2. Tack för dessa rader. Känns bättre.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.