onsdag 5 februari 2014

Once

Jag ska presentera min nya blogg- Once upon a fat cat. Den är på engelska. Gjorde den mest för en bekant som inte kan svenska. Ni ser länken till den här i högermariginalen. detta är ju min huvudblogg men jag kommer att skriva i fat cat bloggen då och då. Skunkdagboken är väl egentligen ganska så lik den här bloggen men den kanske ändå har ett litet annat uttryck och tilltal då den har en mindre läsekrets vad jag vet har ingen statistik. Men det är inte så omständigt att skriva som på en blogg. Sen går det ju inte att googla det man skrivit i skunkdaggan. Det är bra.


De var och satte upp en spiskåpa hemma så nu har man fläkt när man steker så slipper brandlarmet gå i gång.


Dagens andra händelse var att jag drog ut en tand. Fick se den sen och den var vidrig. Helst svart nästan. Inte konstigt att man hade ont.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.