lördag 8 februari 2014

Sleep

Kunde inte sova i natt. Det var hemskt. Jag bara vände och vred mig. Trots detta är jag ganska pigg må jag säga.


Dejtingen går lite trögt. Jag har inte riktigt fått upp intresse för någon som jag känner att jag verkligen vill veta mer om. De flesta är väl helt ok, de är inte fula och verkar normala men om man känner liksom på en gång att det här kommer aldrig att funka ja då är det ju ingen idé att ens påbörja en konversation.


Jag vill gå på bio men jag undrar vad jag ska se. Måste hem och städa faktiskt. Sen kan jag unna mig ett biobesök. Jag har i varje fall tvättat nu så jag har rena kläder på mig.


Igår var jag uppe i lägenheten där jag bodde förut och E fyllde 26 år. Jag tycker det var en bra ålder att vara 25-26 år. Man är inte purung men ändå ung och man har lite livserfarenheter i bagaget. Jag fyller 34 år i maj och man känner ju att man blir äldre. Man ser liksom ett slut nånstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.