fredag 28 februari 2014

Slöa fredag

Har varit hemma hela dagen idag. Kollat på dokumentärer med människor som är så överviktiga att de inte kan röra sig. Jag är lite rädd att bli så eftersom jag redan är gravt överviktig vill jag inte att det ska bli värre så jag snodde ihop lite rotsaksoppa och så åt jag lite sallad till och lite som blev över av grytan som jag gjorde till pappa. Det var väl ganska så bra ändå. Mycket mindre kalorimässigt än jag brukar äta. Jag måste sluta handla snabbmat och äta godis. Jag vill ju inte dö i förtid p g a fetma.

Imorgon ska jag gå på Skunkfest på en krog. Kan bli kul. Känns dock som att de flesta är lite yngre än mig men det är väl bara att finna sig i att det kommer att vara så. Att man kommer vara gammal i gårn var man än går.

Nu är jag inne på dokumentären om gamla oskulder. Jag blev av med min när jag ar 15 och jag har läst att snittet i Sverige ligger på 17-18 år. Om jag träffade en kille nu så skulle jag verkligen inte vilja att han var oerfaren sexuellt och med relationer. Han får gärna ha barn också men jag vill att han ska vara klar med det förflutna och inte sitta och babbla om tidigare ex. Men tänk om man vore oskuld nu det skulle nog vara fett jobbigt man skulle nog känna sig konstig. Men det behöver absolut inte vara nåt fel med det. Men jag skulle hellre träffa någon som var erfaren. Som vet lite hur man beter sig och så. Jag har oftast träffat yngre eller killar i min egen ålder men jag skulle inte ha nåt emot att träffa nån äldre faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.