söndag 16 februari 2014

Tid

Igår var en helt sjuk dag. Jag var så in i helskotta trött. Jag tror jag sov 16 timmar om inte mer. Jag hittade ett gult bord på Blocket som jag köpte för 200 kr. Det var ett fynd tror jag. Man kan fälla ut klaffarna så att man kan sitta fler än två. Ja det där med att ha ett klaffbord var ingen bra idé. Var mycket felköp i samma veva jag skulle flytta in. De där rundade hyllorna som var som fyrkanter blev kaffeved nästan på en gång. Så dålig kvalitet alltså.


Nu har jag ju tid att skriva på min roman så att jag tror att jag gör det. Det känns hemskt när man inte gör något. Som om man bara förspiller tid.  Jag kan ju lägga upp nåt litet smakprov från romanen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.