tisdag 11 februari 2014

Grön kvist

Jag var i Gubbängen i går på öppenvården där jag ska börja gå och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Min behandlare kändes mycket stabil och rutinerad och jag kände omedelbart att jag kunde lita på henne. Jag fick ta min spruta också i dispen oh det gick bra. Den här gången tog jag den i vänstra skinkan och det kändes mycket mindre än i armen eftersom det är en större muskel.

Drömmer fortfarande mardrömmar trots att jag har slutat med sömnmedicinen så jag vet inte vad det kan bero på. Kanske är det sprutan. Ja den måste jag ju ta så det kanske inte är så mycket att göra åt.

Ska komma igång med träningen. Tänkte gå nu. Känns bra att träna på dagen när det inte är så många där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.