tisdag 18 februari 2014

Solen

En sak jag är själaglad över är att ljuset har kommit tillbaka. Jag var ute och gick i morse och det var ljuvligt.


Igår var jag också trött. Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt. Jag upplever att jag växlar ganska kraftigt i stämningsläge från att allt är bra frid och fröjd till att det är ett helvete. Kanske ska det vara såhär bara innan det stabiliserar sig vad vet jag.


Jag ska gå och äta lunch nu. Jag lagade tacos igår men jag har gjort det för ofta på kort tid så jag har blivit less på det.


Vikten går lite nedåt igen. Den ökades på ett par kilo efter att jag kommit ut från sjukhuset men nu verkar det gå nedåt som sagt.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om känns som om jag fått lite kramp för tillfället. Jag får återkomma vid mer inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.