tisdag 9 februari 2021

Tvåsamheten

 Är rätt så isolerad. Jag tror jag stannade inne i 14 dagar utan att gå ut alls. Borde gå ut. Det är så kallt och jag är rädd att halka. 

Jag är singel och kan ibland sakna någon. Men jag är inte så desperat att jag tar första bästa. Annars har jag inte så höga krav. Det spelar ingen roll vad han jobbar med. Vet att det finns tjejer som vill ha en rik man eller någon som jobbar med något flashigt.Men jag bryr mig inte om titlar, Han behöver inte ha nåt jobb det har ju inte jag. Men hela tiden tänker jag på att jag borde träffa nån.. Jag tror det beror på att man matas med info om att vara två. Men varför göra som alla andra.jag trivs ganska bra med att vara själv också. 

Skulle inte vilja säga att jag är lycklig. Men jag kan vara glad ibland. Nöjer mig med det. 

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.