torsdag 16 april 2020

kilon

Har gått ner 3 kilo på en månad. det är ganska bra. Jag vägde 199 kg i mitten av mars och nu väger jag 196 kg. jag har fått bukt med mitt ätande på kvällarna. Jag åt då ca 600 kalorier utöver de tre vanliga måltiderna. Det blir ju ganska mycket om man drar av 600 kalorier.  heja mig. Går jag ner 3 kg i månaden blir det 36 kg på ett år och det är inte så lite. Då blir jag smal om 3 till 4 år.  Jag har en ny våg nu som klarar 250 kilo. ska neråt inte över 200 igen.

Jag har inte uppdaterat  den här bloggen på drygt två veckor. Anledningen till det är att jag inte riktigt känt mig bra. Jag tror att jag hamnade i en lättare depression Orkar inget. har inte lust med något. Sover mycket. Men jag ska inte överdriva jag är glad ibland också korta, korta stunder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.