onsdag 5 juli 2017

Skansen

Idag har jag varit på Skansen. Jag var i lite dålig form för jag var ute igår. Men det var kul ute. Jag träffade på ett par gamla kompisar när jag satt och åt på en indisk restaurang. Vi gick vidare och då blev det en hel del öl. Inte bra för mig att dricka öl men jo jo. På Skansen var det ganska mycket folk. Jag var där med studio it gänget. Vi fotograferade  djuren och njöt av sommargrönskan.

Nu mår jag ganska bra. Jag åt kyckling med lite potatissallad och grönsaker. Jag åt inte så mycket. En fjärdedels grillad kyckling utan skinn. Jag inser att jag måste röra på mig mer än jag gör just nu. Allt för att komma i bättre form. Det blir lättare när jag gått ner lite i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.