onsdag 28 september 2016

Uttråkad

Känner sån sjuk tristess just nu. Var hos tandläkaren och skrapade bort lite tandsten. Nu dödar jag bara tid. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Behöver dricka en kopp starkt kaffe tror jag. Vet inte heller vad jag ska skriva. Jag ska träna igen imorgon. Idag hinner jag inte. Jag ska se en film klockan sex. Andreas Dresen film. Det ser jag fram emot. Jag kollade på nya svenska Hollywood fruar och Gud vad tråkigt det var. Natacha Peyre var med och hon har bytt namn till Elena Belle. Sen var Erik Pryds fru med och hon var värsta städpedanten. Jag vill ha den timmen programmet tog att se tillbaka. Men det kommer jag aldrig att få.

Jag är så sjukt uttråkad, trött och seg och oinspirerad. Jag ska skriva på boken ikväll. Hoppas jag får lite inspiration av filmen. Jag är avundsjuk på alla som har en partner. Jag vill också ha. Men jag har aldrig haft ett riktigt långt förhållande. Tveksamt om jag kommer få det nu på äldre dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.