söndag 20 mars 2016

Syssla

Har kommit igång med fotograferandet igen och det känns mycket bättre att ha något meningsfullt att göra om dagarna. Lånade en kamera av stället jag går på sysselsättning på och tänkte att jag skulle ta lite bilder ute i naturen. Mår bättre också, troligtvis mest för att det börjar bli vår men jag har slutat med voxran också. Den gav ingen effekt så jag tyckte det var onödigt att äta mer medicin. Kollade på bilder som var tagna för tolv år sedan och jag var mycket smalare på dem bilderna än vad jag är nu.. Fick lite ångest men å andra sidan så mår jag ju bättre nu än för tolv år sedan. Jag hoppas jag orkar fokusera på mat och träning så jag lyckas gå ner lite i vikt. Men det är inte det lättaste. Jag har i varje fall varit rökfri nu i snart fyra månader. Det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.