onsdag 13 maj 2015

Kebabkyss

Just nu är jag lite uttråkad. Jag googlar lite förstrött på nätet men hittar ingen särskilt intressant information. Har ni tips på några roliga sidor eller bloggar så kommentera gärna.

I lördags ställde jag in min fest för att nästan ingen kunde komma. Jag hade köpt champagne som jag sålde vidare till pappa. Istället för att sitta hemma och uggla så åkte jag till Årsta där det var en loppis. Passade  även på att äta på Palmyra kebab på Årstavägen som ska ha Sveriges godaste kebab. Ett påstående jag måste säga att jag inte håller med om. Jag beställde en kebabtallrik med ris och fick 15 minuter senare in en gigantisk portion mat. Jag orkade bara äta en dryg tredjedel och så speciellt var det inte heller. Smakade som vanlig kebab. Ett plus var att man fick ta sås själv från ett sidobord med pumpar.

Jag missade visningen på Cigarrvägen men jag tror inte att jag får den i alla fall. Jag tackade ja ändå. Jag ha ju sett den på ritning i varje fall. Så var jag på sångkursen igår och jag och de andra fick sjunga lite solo i mikrofon. Det var kul. Jag sjöng Sway.

Nu är det bara 6 dagar innan jag sticker till Berlin. Jag är megataggad till tusen. Det är skönt att resa själv.

1 kommentar:

  1. Ha så jättekul i Berlin Bea, hoppas att du får härligt väder och många fina minnen. Jag håller med dig om att det är skönt att resa själv, drömmer ofta om att kunna resa själv.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.