lördag 21 mars 2015

Skrivkramp

Jag var och tittade på den där lägenheten i Midsommarkransen men det var folk före mig i kön så jag tror inte att jag fick den. Den var fin. Det bästa med lägenheten var att den hade ett litet kök. Då kan man ju bjuda kompisar på middagar. Men jag får nog leta vidare faktiskt.

Annars har jag inte gjort mycket. Jag har mått lite dåligt i perioder men det har alltid gått över sen. Jag fyller 35 år om en och en halv månad. Det känns lite konstigt att man har överlevt fram tills nu och antagligen kommer att leva ett bra tag till.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag pratar lite med en kille över nätet men jag får lite dåligt självförtroende. Hoppas det släpper sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.