fredag 5 december 2014

Cybervänner

Lagade soppa på röda linser. Tänkte att jag skulle anteckna allt jag äter varje dag för att kunna ta bort sånt som är onödigt att smälla i sig. Jag vaknade vid halv elva sen var jag lite seg. Boendestödjaren kom vid 13 och det blev riktigt fint. Jag har bara lite disk kvar. Det är grått idag. De har satt ljusslingor på flaggstången utanför i brist på en riktig gran. Är bjuden till julbord till Hökarängen på en lokal där. Jag antar att de andra gästerna också är psykiskt sjuka. Kan vara bra att komma ut lite bland folk. På fountainhouse är de flesta lite äldre. Jag har inte än funnit nån kompis där. Ibland funderar jag på att sätta in en kontaktannons efter vänner, Men jag vet inte jag tror inte det skulle funka. Men om det är nån läsare som vill fika så skriv ett mail till mig. beatrice.wahlberg@gmail.com
Ett plus om du har egen erfarnhet av psykisk ohälsa men inget krav. Jag har ju faktiskt fått flera vänner genom bloggen. Så det verkar vara ett vinnande koncept. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.