torsdag 6 februari 2014

Hoppas

Jo vet ni vad jag gjorde. Jag reggade mig på en nätdejtingsida igen och jag som sa att jag skulle hålla mig borta från sånt. Jag vet inte nyfiken tog överhanden. Jag fick genast några brev. Men de mesta var bara såna copy paste meddelanden. Det är något opersonligt över tonen som gör att man misstänker att de skickar samma till alla. Mitt användarnamn är lite lame vet inte om det skrämmer bort folk. Sen har jag bild på mig själv i helfigur så de ser hur jag ser ut. Profiltexten var väl lite slätstruken måste jobba upp en bättre text då jag ändå anser att jag kan skriva. Men jag får se kanske kan man prata med någon vettig framöver. Jag har lärt mig av mina misstag och är noga med att inte lämna ut för mycket info i början. Sen om man kan lita på den kan man ju ge sitt nummer.

Jag undrar mycket över tystnad. Vad är det? Är det bristen på ljud? Jag tycker det är intressant med tystnad och jag upplever att det nästan aldrig är helt tyst. Det brusar alltid. Vad är tystnad? Nån som har en teori?

Igår kom en kompis över som jag bråkade lite med förut. Det var kul att se henne. Hon har en speciell sprudlande personlighet och hon är så färgstark och spännande. Önskar att jag var lite mer så. Jag skulle beskriva mig själv som lite tystare och mer reflekterande personlighet. Om hon säger vad hon tänker på så säger jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.