söndag 16 december 2012

ut

När jag tänker efter har jag fått sparken från alla jobb jag haft och blir ofta ratad av folk i många övriga situationer. And that's because I'm so different! Kom ihåg en gång när jag varpå en klubb. Jag kände ingen slösade upp en massa pengar och bjöd folk. Gjorde säkert av med flera tusen. Så jävla onödigt. Sen så blev jag kräkfärdig stod och spottade på golvet å kom vakten och slängde ut mig. Har blivit utslängd så många ggr från klubbar för att jag beter mig onormalt. Jag är inte normal. Fatta det alla som läser och känner sympati. De försöker forma mig till en normal. Det är ju det kontakten med psyket går ut på, de har kopplat in socialtjänst så att jag ska få struktur på mitt liv och bli som alla andra. Ibland undrar jag om jag är en riktig människa? Men jag är stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.