tisdag 3 juli 2012

Contradiction

Materialisten i mig kvitterade ut en ny iphone  4s trots att det är knapert men jag fick ett bättre avtal jag har läst igenom avtalet flera ggr och det ser bättre ut. Jag ringer med telenor och har varit trogen kund sen -06. Jag tycker att det är bra.... Nu har jag har jag å andra sidan rekordlång bindningstid men skitsamma jag ska inte göra reklam för dom men med min nya iphone har jag laddat ner en massa appar en som heter wallit man skriver meddelanden på virtuella klotterväggar sånt gillar jag....Kanske träffar jag min stora kärlek genom den appen. Man ska aldrig säga aldrig. Nu måste jag verkligen få mer jobb om jag ska ha råd med min dyra livsstil.

Jag vet att jag talar emot mig själv och att det är mycket dubbelmoral. Men so...det är så jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.