söndag 15 januari 2012

jämna plågor

Vad är det med mig? Jag har blivit så desperat. Jag raggade på två killar igår och fick nobben. Jag tänker att det beror på att jag är så tjock men jag vet inte. Det kan ju vara för att jag helt enkelt är så desperat också. Det kanske inte är så attraktivt. Det är bättre att vara lite mer laid back. Nåväl det var lika bra det! Jag ska inte ligga med killar på fyllan för jag mår ju så dåligt av det efteråt.

På tisdag ska jag vara statist i Roy Anderssons nya film. De ringde idag och frågade om jag ville vara med och jag tänkte att nä jag är så så tjock och ful men sen bara så tänkte jag att äsch what the heck och vad gör man inte för konsten. Jag kommer säkert att bli bortklippt ändå. Hehe.

På jobbet går det väl bra men jag är ingen good zombie. Kommer aldrig bli.

1 kommentar:

  1. Desperation är aldrig bra, man mår så dåligt själv då. Försök ta det lugnt, men det är lätt att säga när man är nöjd på egen hand. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.