fredag 15 februari 2013

Time of the month

It's the time of the month...so don't mess with me. Hihi. Ja rätt utav vad det är så är jag i klimakteriet får vallningar och blir en riktig häxa. Innan dess hoppas jag på att få fött ett barn som förhoppningsvis inte blir psykiskt sjuk. Men jag vet inte en tjej sa till mig at jag nog får sänka kraven i val av partner. Men då replikerade jag att jag har inte så höga krav egentligen. Jag läste en intervjubok med Lars von Trier och hans mamma hade valt ett konstärligt geni för att avla fram underbarnet Lars. Riktigt så slug och beräknande är inte jag. Jag vill bara att man får nån typ av kontakt att det klickar och att han är stark. Utseende är inte så viktigt hävdar forskare och jag har en bild av hur personen ser ut men han kommer nog inte se ut så som jag tror.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Med tanke på att du såg Caroline af Ugglas nyligen - har du läst hennes bok? Lättläst och underhållande!

    SvaraRadera
  2. Nej det har jag inte men jag kanske ska läsa den!

    SvaraRadera
  3. Boken heter "Hjälp, vem är jag? Anteckningar från en terapi".

    Finns säkert på biblioteket.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.