torsdag 14 februari 2013

Hjälpa

Jag mår lite bättre. Det som bekymrar mig är vikten. Nu de sista dagarna då jag inte haft någon kraft utan sovit så har jag vips gått upp nästan alla de tappade kilona. Ingen vill ha en tjock flickvän men vafan flickvän? Är inte det lika med sex? Just thinking.

Jag vet vad mitt syfte på jorden är och de är att hjälpa alla de som inte vill vara levande. Självklart kan jag inte hjälpa alla men jag kan kanske få någon att inte hoppa från  bron/tåget/taket.

Pappa säger att det finns folk som har fru och barn och karriär. Så när frun gör i ordning middagen så pang har mannen skjutit sig i arbetsrummet.

Vi måste hjälpa de som inte vill vara levande. Du kan göra mer än du tror. Att bara lyssna utan att döma. Inte föra det vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.