måndag 4 februari 2013

Smäll!

Ringde försäkringskassan. Hade möte med kontakten på psyket. Hon hajade verkligen 0.00 av mitt problem och visade inte det minsta deltagande eller engagemang. Men jag hatar henne verkligen inte för va fan om man har ett sånt jobb så måste man väl vara avskärmad när man får höra så mycket hemskt och eländigt. Försäkringskassanssamtalet blev jag inte klokare på. Jag gick över bron mellan fridhemsplan och st: eriksplan men jag grät inte för jag var glad över att jag är så stark att jag klarar allt det här. Fighter!!!!

2 kommentarer:

  1. Nä fy vad jobbigt! Det är fan inte okej att inkompetenta personer har såna jobb - de kan väl jobba med något som inte kräver empati istället! En idé kan vara att ha någon med sig - då vågar de inte köra med en lika mycket. Men vad innebär dethär då? Att du inte får terapi eller vad? Jag blir väldigt besviken på samhället när jag läser sånthär. Du verkar vara extremt stark men ingen ska behöva ta sånt. Speciellt inte någon som mår dåligt. Heja dig! Team Bea!

    SvaraRadera
  2. Ja hon skulle omplaceras tydligen. Jga får terapi när jag mår bättre. Moment 22. Tack jag kämpar på.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.