fredag 1 februari 2013

Spell

Jag var ute och gick runt hela stan i två omgångar. Kanske lite överdrivet men jag var ute i ett par timmar. Jag tänkte på det här med killar. Jag kanske kan få fler än jag tror men jag vill inte internetdejta nåt mer. Jag har inte höga krav på utseendet men han måste vara lika intelligent som jag och ha samma känsloregister. Det är mina enda krav. Visst om jag träffar nån som är lite dum i huvet men som, visar sig vara en fantastisk människa låt gå för det då. Fast ända lika barn leka bäst! Fritidsintressen och hobbies spelar ingen roll. Jag tror inte man måste dela allt. Men vänta nu man måste väl ha lite tur också för det är ju sällan så när man träffar en kille att det uppstår kärlek, Känner mig inte attraktiv som fet och jobbar på att gå ner. Det går ju rätt bra. Vet ni jag kastade en weightloss spell och koncentrerade mig på att tro på det och nu känner jag hur min attityd till viktnedgång har förändrats. Det känns bara lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.