onsdag 13 februari 2013

pepparpeppar

Jag har inga sjukdomar förutom min psykiska sjukdom. Pepparpeppar ta i trä. De ringde från Ersta sjukhus där de utför gastric bypass operationer och frågade om jag var redo nu och jag sa att jag inte var det. Jag menar jag är psykiskt sjuk medbetoning på psykiskt. Det brukar inte bli såbra när mentalt instabila personer opereras på det sättet. Har läst att många tar livet av sig. När man är tjock så säger folk att de tycker så synd om en och det är snabba att rekommendera en diet till en. Den här arbetsterapeuten tyckte att jag skulle börja med itrim för numer kan man få den delvis på recept men jag sa nej. Jag försöker äta hälsosamt och jag tränar. Det går lite upp och ner men mest ner faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.