tisdag 5 februari 2013

Frustrerad

Jag är fortfarande frustrerad för att allt inte går som jag vill. Men jag får accptera de jag inte kan förändra osv somde säger i alcoholics anonymous. Jag har min annons efter produent ute. Men ingen har nappat. Jag har inte så många kontakter. Egentligen borde jag åka till en utländsk filmfestival och party-pitcha. Men försäkringskassan säger att jag inte får lämna landet. Jag ska ju söka jobb också men jag vet inte vad för typ av jobb jag kan ha. Jag har ju inget säljande utseende kanske nåt då man säljer per telefon eftersom jag har bra röst och är bra på att övertala folk.

Var på filmhuset idag. Åt i matsalen. De var massa från försvarsmakten där. jga gick till Östermalmstorg förbi Dramatentrappan men det var för dåligt väder för att sitta där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.