söndag 3 februari 2013

Gubben

En gubbe kom fram och raggade på mig när jag satt på dramaten trappan. Han sa att han hade ett galleri. Yeah right! Han vägrade säga vad galleriet hette. Hmmm. Bara för att jag ser lite annorlunda ut så kommer alltid såna typer fram till mig. Men han var ju rolig. Jag satt i det ögonblicket som han upenbarade sig och skulle spela in en videosnutt i iphonen. Så våran koversation kom med på band. Man ser mig och hör hans röst. Men det känns taskigt mot honom att lägga upp det. Han mådde säkert inte så bra. Sen sa han att om nån bråkar med dig så finns jag här. Ja bara tänkte i mitt stilla sinne lilla gubbe du har nog ingen chans mot mina fiender.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.