söndag 10 februari 2013

Seochse

Först såg jag originalfilmen av Funny Games av Haneke. En film jag har sett många gånger och mår dåligt av. Sen gick jag ner till biografen och såg Zero Dark Thirty som var spännande och vältrimmad. En ganska så ointressant huvudkaraktär dock må jag säga. Visst hon var snygg men lika djup och mångbottnad som en disktrasa. Hon skulle ha ihjäl Bin Ladin och det lyckades hon med! Tjoho! Touche!Dock ingen större karaktärsutveckling och inte ens en romans med han tortyrmästaren.

Jag har det här kortfilmmanuset. Men jag vet inte hur jag ska göra för att få det verkligt. Jag ska bearbeta det lite mer. Sen får ni se!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.