måndag 11 februari 2013

Kontakt

Träffade en kompis idag! Det var kul. Hennes energi och glädje smittade av sig på mig. Jag var på Filmhuset innan och käkade lunch där. Jag skulle återlämna ett par böcker sfi bibblan. Jag hade dock tagit fel på datum och fick böta 200 spänn. Det var ju lite surt. Jag som är så fattig.Eftersom jag är så nobel av mig så gjorde jag ingen stor affär av det utan sa att jag betalar nästa gång då jag har cash. Jaja shit happens. Hoppas bibliotekarierna kan göra nåt roligt för dessa sammanlagda skuldpengar! Kanske en resa!

Jo jag har blivit mitt vanliga jag igen. Jag skrattar inte lika hysteriskt för mig själv. När jag försöker summera det som hände i julas så var det ett maniskt skov jag drabbades av. Men jag minns inte exakt vad som hände jag bara kommer ihåg att ett mirakel inträffade som gjorde att jag fick kontakt med Gud. Det låter säkert helt sjukt särskilt för en ateist. Men det var så som det var.













1 kommentar:

  1. Det är läskigt det där tycker jag, när man inte minns vad som hänt när man varit manisk. Jag har gjort saker både medicinerad och omedicinerad som jag dels inte minns allting av, och dels skäms för.
    Om du tror på Gud så stå fast vid din tro oavsett vad folk säger. De har inte med det att göra. Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.