tisdag 19 februari 2013

Tack livet!

Vaknade i morse. Jag drömde att ondskan var efter mig. Jag vet att det bara är dröm, pictures in a book och inte verkligt. Men jag blir lika rädd varje gång. Min mamma tog sitt liv och då är oddsen eller vad man ska ska säga höga för att jag också ska det. Det brukar bli så men jag har inga planer på att ge upp trots att det stundtals är svårt mitt liv.  Jag läste om en tjej, hennes mor tog livet av sig och det gjorde hon med. Jag tycker det var sorgligt, tragiskt och hemskt. Det finns liksom inget försonande över att en människa väljer att ta sitt liv.

Om jag nu får självmordstankar så tänker jag gå till psyket med en gång och lägga in mig där tills det värsta har gått över.

Förut var det en hemlig beundearare som ringde mig. Ring igen! Vem du nu är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.