måndag 25 februari 2013

Hon är såyeah yeah wowwow

I julas så var jag sjuk. Ni kan gå tillbaka och läsa om ni vill för jag har inte raderat det jag har skrivit. Det är väldigt förvírrat och rörigt det jag skrev och jag uppdaterade var tionde minut typ. Nu är jag friskare inte frisk för det blir jag nog aldrig helt. Men jag har inga syner, hallucinationer,röster och jag tror inte jag är fjärrstyrd som jag trodde i julas. Jag trodde nån var ute efter mig. Jag trodde jag skulle dö. Sen trodde jag att jag reste tillbaks i tiden till Nazityskland och blev jagad av nassar som skulle förinta mig för att jag är nonkonformist. Galet värre!

Nu sover jag väldigt mycket. Tror jag måste minska ner på abilify. Från 30 mg till 15 mg.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre! Måste vara så otroligt obehagligt att drabbas av paranoia etc. Kram på dig

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.