söndag 17 februari 2013

Free world

Mmm jag kollade lite på melodifestvalen och det var ju helt sjukt att de där gubbarna gick vidare. Det var ju så dåligt! Asså skämskudden åkte verkligen fram och jag var nära att kväva mig själv av den.

Många pratar om näthatet nu för tiden. Jag hade en näthatare ett tag som tyckte att jag borde ta livet av mig för att jag var så värdelös osv. Klart att man blockar sånt skit rätt snabbt men man tar ju ändå åt sig.  Inget kul att höra att man är ful,äcklig och vidrig. Men sticker man ut hakan så kanske man förtjänar sig en käftsmäll. Jag uppskattar alla kommentarer men rena påhopp och hot tar jag bort. Sen får man tycka vad man vill.

4 kommentarer:

  1. Hoppas du inser hur sjuk den personen måste varit. Hur kan man skriva sådant till någon - speciellt som det är uppenbart att du mår ganska dåligt ibland. Hur kan man få ut något av att sparka på den som ligger? Vilken liten människa. Fyfan, hoppas du klarade av att inte ta åt dig för mycket. Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med helt och hållet. Människor som trakasserar folk på nätet beter sig riktigt stört. Skrämmande att så många har behov att trycka ner främmande människor på det sättet. Bry dig inte Bea. Det finns idioter överallt och du är en stark och modig människa med ett stort hjärta /J

      Radera
  2. Tack anonym och tack J! Jag blockade trollet men klart att det sved att läsa! Men man får ju räkna med lite negativt! Annars ska man nog inte blogga.

    SvaraRadera
  3. Jag skriver inte tillräckligt provokativt eller intressant för att få negativa kommentarer eller påhopp, min blogg är ju personlig och bara ett fåtal läser den. Men jag håller med Anonym och J helt och hållet. Ofta har de som kommer med sådana påhopp och hat någon i sin närhet som också mår dåligt, hatarna kan hysa agg mot den personen och hittar istället någon okänd (som du till exempel) att rikta ilskan och desperationen mot. Det är naturligtvis ingen ursäkt, men det är ofta så det funkar.
    Kram Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.