onsdag 3 oktober 2012

Win Win

Idag var det genomdrag för c-uppsatsen. Alla som var där hade en annan kurs att utgå ifrån. Jag har ju min "produktion studies." och de har " faktiska publiker" eller var det var.  När jag berättade för alla andra studenter och läraren vad jag skulle skriva så tyckte de att jag skulle smalna av ämnet lite samt komma på en tydlig frågeställning. Jag ska som en del utav er vet skriva om kvinnliga nätverk i filmbranschen men jag måste nischa det lite mer så att det går att göra uppsats utifrån det. Kanske att jag fokuserar mitt arbete på kvinnliga filmare i en mans dominerad bransch. Alla som vill läsa min uppsats kan kolla i DIVA PORTAL sen. Men jag säger till. Först måste jag skriva den. Haha. Typiskt mig att sälja skinnet innan björnen är skjuten.

Träffade min läkare idag och han var glad över att jag mådde så bra. Han bad mig bara att göra ett nytt litium prov. Då sa jag att jag råkade missa ett par doser så då sa han att jag kunde vänta med att göra provet nästa vecka. 5 minuters snack och sen gick jag hem. Pappa kom på lunchen till Filmhuset och vi åt lunch. De hade Oktober Fest tema och jag hade gärna smakat knödeln men kunde inte det för det strider mot min kosthållning. Sen åkte vi runt på Djurgårn och checkade in lyxvillorna. Ikväll har jag inget speciellt för mig önskar att jag hade sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.