torsdag 11 oktober 2012

Lägenheten i Beckomberga

Tror att jag skulle kunna göra det riktigt hemtrevligt här

Badkar!

Köket var en liten vrå men det var tre plattor på spisen och ugn.

Det var ljust och fräscht. Många fönster.

Här ser man lite av rummet och hallen. Förra hyresgästen står med ryggen mot

Utsikten från balkongen

Porten

pizzan på det lokala stället var helt okej
Visningen började klockan 17 och jag höll på missa allt för jag tänkte att t-banan skulle gå fortare än den gjorde. Fick ta en taxi från Vällingby centrum för jag ville inte sumpa detta. Vä framme på adressen blev jag mottagen av förra hyresgästen en medelålders kvinna. Hon berättade att hon hade bott där sedan 2007 och nu ville ha lite större. Jag kollade mig om kring och fick en bra känsla. Nu är jag på plats nummer 5 och det var en tjej som var där som också var helt lyrisk som hade plats nummer 4 men hon kanske har nån betalningsanmärkning. Man kan ju alltid hoppas!Hehe! Hittade en buss typ 5 minuters promenad bort som tog mig tillbaka till Vällingby Centrum. Har tackat ja och nu är det bara att hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.