lördag 27 oktober 2012

Dummkopf

Hej, här har ni en idiot. Jag skrev negativa sms till en kompis. Det resulterade i att hon blev fly förbannad och skällde ut mig efter noter. Jag skrev att jag kände mig kränkt av henne vilket jag gjorde efter en grej men det var så beiget framfört att jag skäms. Hennes bror dog för en månad sen så håller jag på och drar upp sånt här jams. Vet inte vad det var jag ville ha. Om det var uppmärksamhet eller nåt annat. Gjort bort mig har jag gjort i vilket fall.

Vet inte om jag ska gå ut ikväll. Jag har vampyrtänder fejkblod och liksmink i varje fall. Kanske ska spara till ett annat Halloween. 

4 kommentarer:

  1. Skriv ett försonande sms

    SvaraRadera
  2. Ring och be om ursäkt. *kram*

    SvaraRadera
  3. Hej Bea!
    Jag har aldrig kommenterat din blogg tidigare men läst din blogg länge och uppskattar den.
    Till min fråga..
    Vad tycker din pappa, han är ju ändå lärare, om operation?

    Kram Baby borderline, Aspudden

    SvaraRadera
  4. Hej baby borderline! Pappa tycker att jag måste bestämma själv det här med operation. Jag är ju en vuxen människa. Han tycker att om jag fortsätter vara såhär fet om två år så bör jag nog opereras.

    Tack för att du läser min blogg och verkar uppskatta den.

    Kram Bea

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.