fredag 5 oktober 2012

Pip

Idag är det äntligen fredag. Jag jobbar ikväll men sen är jag ledig och det ska bli så jävla skönt. Men jag måste plugga för fulla muggar om jag ska ha nån chans att få ett vettigt betyg sen. Ingen rast och ingen ro mao. Den här dieten sitter ganska bra nu. Jag har helt vant mig av vid ris,pasta, potatis och bröd. Jag är inte ens sugen på det. Jag har gått ner ca 3 kg på 2 veckor och det tycker jag är bra. Då har jag liksom inte alls räknat kalorier utan ätit tills jag är mätt. Jag tycker att utan socker så är det lättare att känna efter om man är mätt. Det är som om en dimridå har lättat.

Nu ska jag till filmhuset i min tvivelaktiga jacka. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.