fredag 12 oktober 2012

Guld och purpur

Hanna Wiederstedt aka Louis Vulgorette aka? Jag började läsa Hannas blogg nån gång i våras och har fascinerats av hur ytlig, korkad och elak hon har varit. I senaste inlägget skriver hon att hon ska ta livet av sig och så är det en länk till en annan sida som talar om att Hanna Wiederstedt bara var ett konstprojekt och att den riktiga Hanna W är en tjej som är raka motsatsen med mörkt hår och vinrött läppstift istället för platina och bubbelgum. Vi får väl se om det är så. Eller om något nytt kommer fram.

Jag hamnade tillslut på plats nummer 2 på lägenheten i Beckis. Hoppas att ettan ändrar sig. Pappa håller på och ordar om att jag inte kommer klara mig och det ena med det andra. Han borde ju bara vara glad att jag flyttar. Eller? Tror ni inte att jag kommer klara mig själv? Jag är ju trots allt 32 år. Ingen bebis.

2 kommentarer:

  1. Jag måste bara fråga, Bea - du hade ju lägenheten i Skrapan, vad hände med den? Du trivdes ju alls inte själv där.

    SvaraRadera
  2. Nej den var för liten! Men den här är större. Måste lära mig att ro om mig själv.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.