söndag 7 oktober 2012

Obsessed

Jag kunde inte sova inatt. Låg och vände och vred mig. Jag blev helt besatt av sex. Kunde ha gått ner på gatan och plockat upp nån. Det var inte det att jag var sugen utan det blev som en fixidé. Men jag gjorde inte det tack och lov. Haha. Istället kollade jag på killar på nätet. Jag kontaktade några på denna dejtingtjänst jag är med i. En kom till mig idag och vi vänslades lite, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Det blev som ett antiklimax. Men jag ångrar det inte. Nej. Visst jag är en människa som ångrar saker men jag brukar inte ångra sånt. Den här killen var 10 år yngre. Men det spelar ingen roll. Nästa får gärna vara lite mer sexuellt erfaren. Det skadar inte.

1 kommentar:

  1. Man ska inte ångra saker man vill göra, absolut inte. :)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.