tisdag 2 oktober 2012

Myspys

Jag stötte ihop med en bekant på bussen. Gömde mig först men jag tror han såg det. Pinsamt. Jag kände mig så sunkig och ofräsch och var osäker på om jag luktade så därför ville jag inte prata med honom. Tror man blir mer desperat nu efter kärlek ömhet och närhet nu när det börjar bli mörkt och kallt. Jag tänkte tom på den här bekanta som en potentiell pojkvän men nä herregud. Inte för att det är nåt fel på honom men. Jajaja inte han i alla fall det är allt jag kan säga.

Jag håller min LCHF inte till punkt och pricka men jag undviker det viktigaste som potatis socker spannmål etc. Om man blir smalare så får man bättre självförtroende och kanske lockar folk till sig lättare. Jag vill tro att det är så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.