onsdag 24 oktober 2012

Över

Vissen idag. Har pillat i mig 42 mg x 8 lithionit och till råga på allt har jag mens. Jag var ju och kollade hela livmodern för ett tag sen efter eventuell cancer men det kunde inte se något. Jag hade helt ofarliga "polyper" som man kan ta bort om man vill. Skönt att jag inte hade cancer för jag vill ju ha barn. Jag är bakis också efter releasefesten. Alla var där, bögarna, brudarna och förlagsmänniskor och kändisar och så författarinnan själv. Nu vill jag också skriva en bok. Men jag är ju så dålig på att fullfölja saker vet inte om jag pallar. Som det är nu så lägger jag ner väldigt mycket tid med att sitta framför datorn. Det känns lite onödigt.

Nu har alla mina vänner respektive. Ingen är längre singel. En har träffat nån gammal graffitimålare som var den första i Sverige att behöva betala 6 siffrigt skadestånd och en annan hänger ihop med en arab. Undrar vad jag träffar för en filur. Om jag nu gör det. En kompis till mig säger att hon inte känner igen mig för att jag har blivit så tjock. Hon är orolig för mig och vill att jag ska operera mig. Jag blir ju ledsen när hon säger så. Men jag förstår samtidigt vad hon menar. Jag är ju inte samma person som förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.