torsdag 18 oktober 2012

En och annan drake

Imorgon är begravningen för min kompis bror. Han blev bara 35 år. Sorgligt. Det jag minns av honom var att när jag var liten så såg jag att han hade buntar med sedlar i bokhyllan. Jag gjorde alltid av med allt jag fick i veckopeng på en gång. Men han sparade. Sen garvade han alltid när man sa nåt roligt. Så gillade han att fiska.

Idag var det en kille som skrev till mig på Okcupid och sa att jag var fet och ful och att ingen skulle vilja ha mig. Vilken idiot! asså jag har ju ändå självförtroende men det finns ju dom som inte pallar att höra sånt. Jag anmälde honom till admin. Ha!

Sen var det en annan kille som verkade för bra för att vara sann och han frågade frågor som man skrev i brev när man gick i fyran typ som "Vad är din favorit färg?" Tror han var ett troll. Han frågade om mitt nummer men så dum var jag inte att jag gav ut det till trollet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.