tisdag 16 oktober 2012

Grrr

Håller på och nätshoppar eller jag shoppar inte jag dreglar och vill ha och lägger i önskelistan. Hittade rave- läppstift som lyser under uv-lampor. Inte för att jag kommer gå på nåt rave men vill ha ändå. Ska i varje fall köpa leopardtights när jag får lön. Jag köpte skor med små dödskallar på. Jaja intresseklubben antecknar!

På okcupid är det massa killar som kontaktar mig men de vill bara ligga. Eller jag vill ju också det men inte med vem som helst det måste ju finnas lite god kemi emellan. Sen har jag kommit fram till att det kvittar egentligen hur de ser ut. För man kan tända på så många olika utseenden.

Jag orkar inte skriva mer ikväll. Bifogar en djurisk bild på mig.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.