fredag 26 oktober 2012

Duga

Tappat 3 kg på en vecka. Inte dåligt. Jag överkonsumerade stora mängder snabbmat förut. Det var det jag blev tjock av. Idag åt jag på café men då tog jag en sallad. En bulgursallad. med stekt halloumi. Sen gick jag till jobbet och åt äpplen i pausen och när jag kom hem drack jag lite tomatsoppa med några tortellinis och lite feta ost. Om jag fortsätter såhär kommer jag att bli normal.

Dagen gick och jag låg mest i sängen. Jag kände mig misslyckad. Jag tänkte: här ligger jag och duger. Not. jag tänkte att vad fan har jag för liv egentligen?Jag gör ju inget vettigt och jag är ensam. Jag har ingen. Ingen kan väl vara intresserad av mig? Det låter ju jävligt konstigt i mina öron. Att någon skulle tänka på mig och vilja veta mer om mig. Vilja vara med mig och vänta på att jag ska ringa. Nä det kommer aldrig hända.

Förresten har inte mitt paket från ebay kommit. Det har antagligen fastnat i tullen. Fan! Min vanliga otur! Så jag får köra plan B och klä ut mig till nån annan slags vampyr. För jag har ju huggtänderna och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.